środa, 29 kwietnia 2015

*M*Charlie*

- Znalazłam kawałek z tunelu. Jedziemy!










"Nie wiem czy będę miał czas na kolejne listy. Będę zbyt zajęty angażowaniem się.
Jeśli się okaże że to ostatni list wiedz, że przed pójściem do liceum byłem w kiepskiej formie. 
Pomogłem mi.
Nawet jeśli nie zrozumiałeś o czym mówię.  Dzięki tobie nie czułem się samotny.  Niektórzy nie wierzą w takie rzeczy.  Zapominają jak to jest mieć 16 lat kiedy skończą 17.

Wiem, że wkrótce wszystko będzie tylko przeszłością, a nasze zdjęcia staną się starymi fotografiami. 
Ale dzisiaj to nie przeszłość. To się dzieje naprawdę jestem tu i patrze na nią... 
Jest taka piękna!! 
To się czuje.
Chwile, w której nie jesteśmy częścią smutnej opowieści. Widzimy światła budynków i wszystko dzięki czemu czujemy, że żyjemy. Słuchamy muzyki z ukochanymi ludźmi. 

W Tej Jednej Chwili Jesteśmy Nieskończonością. 

Charlie."





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz