poniedziałek, 27 kwietnia 2015

*M*Wredne Dziewczyny*


Matki płaczą gdy dziecko idzie do szkoły,
ale zazwyczaj dziecko ma pięć lat.
Ja mam Szesnaście,
tylko dotąd uczyłam się w domu.

Takie dzieci bywają dziwne...
Przesadnie religijne...

Ja jestem normalna poza tym, że mam rodziców zoologów
i mieszkałam dwanaście lat w Afryce.
Ale potem mama dostała prace na uniwersytecie.
Iii...
Żegnaj Afryko! 
Witaj Szkoło Średnia !

_____________________________________________________________________

Powinna wydepilować sobie brwi...
Ciuchy wybrał jej chyba niewidomy...
Na zębach miała błyszczyk za dolara...
I nagle zrozumiałam to, że nie przeszkodzi jej to mnie pokonać.


Nazywając kogoś grubym i głupim, nie stajemy sie chudsi i mądrzejsi.
Niszcząc życie Reginie nie stałam sie szczęśliwsza. można sie tylko starać rozwiązywać bierzące problemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz