czwartek, 9 kwietnia 2015

**Morały**

~Cynka Kapu-Ciaki~

*(Coś o mnie, znowu)*
Uwielbiam w wolnym czasie, (*jak nie czytam*), robić sobie maratony filmowe i oglądać parę różnych filmów, różnego rodzaju NP <Comedy, a zaraz potem HoRRoR> i to jednego dnia! Rozumie się chyba, że mam prawo zapomnieć o czym był poprzedni lub ten wczorajszy (*No co? Każdemu może się zdarzyć, szczególnie przy takiej ilości obejrzanych filmów*). 


NO ale wróćmy do tematu! Te wybrane filmy, które szczególnie mi się podobały będą uwieczniane na tymże (*u ale polszczyzna*) blogu. Co konkretnie będę *Uwieczniać* ?? 
No, to zależy od filmu ... jeśli to będzie film bez **Morału** (*tak sobie to nazwałam*) to może jakieś gify lub zdjęcia.  A jeśli film będzie go zawierał będę go zapisywać i dodawać najciekawsze zdjęcia. 

**Morał** - teraz muszę to wytłumaczyć... Czasami w filmach na końcu lun na początku główny bohater mówi jakby do siebie no nie wiem na przykład:

<Gdy byłem mały prowadziłem mamę do tego miejsca i zawsze 
wyobrażałem sobie jak tam buduję własny dom wprowadzam
 żonę po ślubie i bawię się z dziećmi na trawniku... Ale widocznie
 ktoś Tam W Górze miał całkiem inne plany...> 

No powiedzmy. (*Ale zazwyczaj są mądrzejsze... a to wymyśliłam na poczekaniu*) No i będzie *Uwieczniane*. Jak we wszystkim są wyjątki i czasami tego nie ma wiec będę piać ciekawe wypowiedzi z filmu. 

Może się spodobają. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz