poniedziałek, 13 kwietnia 2015

*M*Super 8*


- Cary!
- Co?
- Musimy to znaleźć!
- Wybacz. - dokłada grę.



Jest istotą znacznie bardziej złożoną od nas...

- Przeczytaj to...

Jego gatunek żyje głównie pod powierzchnią. Trzeba okazać mu szacunek i współczucie. 
Tłumaczyłem, że 'chce tylko odbudować swój statek'. 
Ten dziwny, amorficzny twór złożony z tysięcy kostek niezwykłego materiału,
którego natury nigdy nie zdołamy poznać. 
Starał sie go odtworzyć odkąd się tu rozbił w 58 roku, 
ale my zamiast mu pomóc uwieźliśmy go...

- To Dr Woodward.

Nelec go torturował. Prowadził na nim eksperymenty. 
Wiążąc go i zadając mu ból nauczyliśmy Go nienawidzić. Zrobiliśmy z niego wroga.
Mówiłem im że to wiem bo się ze mną porozumiewał. 
Komunikuje się telepatycznie przez dotyk...

- Och ...!!
- Boże!!
- Co to za potwór. 
- Nie mogę na to patrzeć. 
- Zaraz się zrzygasz.

Jak tylko mnie dotknął zrozumiałem go, a on mnie. Jeśli nie zaczniemy mu pomagać, zapłacimy straszliwą cenę! Ale Nelec nie chce mnie słuchać...

- Woodward nie chciał go zabić...
- ... tylko pomóc mu uciec.


Ale ja się nie poddam, zorbie wszystko żeby go uwolnić...

-Słyszeliście? - szum i trzask za drzwiami

Pomogę mu odbudować statek...

- Stać niech nikt się nie rusza!! Stać!! - wojsko.
- Nie zabijajcie nas!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz